[AISWorld] zaista ,,,

Lissethe Briones lissethebrione at gmail.com
Thu Oct 26 06:31:17 EDT 2017

*Dragi gospodine, ja sam gospođa Lissethe Briones, žao mi je što sam došao
u vašu privatnost. Želim vam predajiti ovaj plemeniti projekt s
povjerenjem. imam dijagnozu raka jednjaka.Otkoristio je sve oblike
medicinskog tretmana, a sada imam samo nekoliko mjeseci života i želim da
mi distribuiraš svoje fondove šest milijuna USD ($ 6,000,000,00) u
dobrotvorne svrhe dom kao moje obećanje Bogu. Odvojio sam 40% za vas i vaše*

* obitelj. Ja ću vam dati više detalja o tome kako dobiti novac izravno
odgovoriti na moj privatni e-mail za više detalja. tvoje zaista Gđa
Lissethe Briones*